poniedziałek, 16 lutego 2015

Remont kuchni… cz.4

Przyjechały meble, tak z miesiąc temu… tzn. he he Piotruś o nie pojechał… i przywiózł… poskręcał, razem z małą pomocnicą… poustawiał z bratem… potem gotowe były też drzwi, które wymyśliliśmy… z okienkiem… żeby tylko wpuścić trochę słońca do domu… tak nie lubię mroku i ciemności…. a nasz domek cały ciemny… No zobaczcie jak wyszła nam ta kuchnia…

Oczywiście jeszcze nie wszystko skończone…. ściany nie pomalowane, drzwi nie “obszpachlowane” do końca, brak okapu itd., itd.

IMG_4358

IMG_4359

IMG_4360

IMG_4363

IMG_4364IMG_4365

IMG_4361

IMG_4362IMG_4367

14 komentarzy:

  1. Sliczna kuchnia swietny pomysl z szybkami w drzwiach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuchnia to serce domu (przynajmniej dla mnie). Najwięcej czasu spędza się właśnie tam. Wspólne posiłki czy przygotowywanie ich. Na pewno w takim wypadku jasne wnętrze będzie temu sprzyjać ;) Najbardziej w tej kuchni urzekły mnie blaty są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak... zawsze najlepsze imprezy odbywają się w kuchni... : ) A blaty.... gdyby były z prawdziwego drewna, były by jeszcze ładniejsze.... he he...

      Usuń
  3. Piękna Twoja kuchnia... wszystko poukładane i przemyślane. Jeszcze mi tu brakuje lodówki ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he, lodówka jest... tylko w kącie w którym jej nie widać na zdjęciach... poza tym ie jest zbyt urocza... więc stwierdziłam, że nie ma jej co pokazywać... marzy mi się kiedyś retro, ale na razie za drogie...

      Usuń
  4. Przytulna ta Twoja kuchnia- świetne meble i bardzo ładne blaty. Najbardziej jednak urzekły mnie drewniane belki i podłoga- pięknie ocieplają wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, niesamowicie wykończona kuchnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trafiłem tu szukając materiałów logopedycznych a tu masz:) Kuchnia piękna, jasna, przytulna. Nic tylko zasiąść z poranną kawą i delektować się ciszą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i super jest ta kuchnia. Podoba mi się to, że masz miejsce na normalny stół, gdzie wszyscy możecie wspólnie zjeść danie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja kuchnia kojarzy mi się z dzieciństwem. Podobne ułożenie miała moja babcia. Jak zobaczyłam zdjęcia, to poczułam taki wewnętrzny spokój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, kuchnia ma coś w sobie takiego co przypomina czasy dzieciństwa. Może to dzięki drewnianym siedzeniom i stołowi oraz tym uroczym zasłonkom!
      Zastanawiam się czy takie krzesełka w stylu retro można jeszcze gdzieś zakupić. Myślimy zrobić kuchnie na wymiar Wrocław objeździliśmy już chyba cały i niestety nie możemy nic znaleźć w naszym guście.

      Usuń