poniedziałek, 23 lutego 2015

Logopedia na wesoło…

Gdyby kogoś jeszcze interesowały urozmaicenia jakie wymyślam do ćwiczeń to zapraszam… Ostatni powstały zapowiadane wcześniej ptaszki… Sposób ćwiczenia taki sam jak omawiałam w poprzednim poście tylko z kolejną sylabą…

IMG_4369

IMG_4370

IMG_4371

IMG_4372

IMG_4373

IMG_4374

A tu nowość… Więcej zabawy niż ćwiczeń, czy więcej ćwiczeń niż zabawy ?

Ubieranka… Powiem szczerze że chciałam pójść na łatwiznę i ściągnęłam szablon ubieranki z internetu… Napisałam tylko sylabki…wydrukowałam czano-białe (he he nie mam kolorowego tuszu)

IMG_4384

pokolorowałam kredkami i wycięłam…

IMG_4380

i proszę…

IMG_4383

IMG_4395

IMG_4396

IMG_4397IMG_4398

IMG_4391IMG_4399

IMG_4400IMG_4401

IMG_4402

Laleczki też miałam wyciąć, ale widzę, ze Anielci jest prościej ubierać dziewczynki gdy są nie wycięte, bo się nie ruszają i nie ślizgają po stole…

Gdyby ktoś był chętny, Szabloniki…

9 komentarzy:

  1. Ja jestem chętna :) Tylko takie bez sylab najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zaraz drukuję, laminuję i na jutro nowe pomoce będę miała gotowe :) Tak na marginesie to bardzo dobry sposób - zalaminowanie obrazków. Są wytrzymałe na dziecięce rączki :) i można po nich pisać markerami suchościeralnymi. Możesz wykorzystywać obrazki w pracy z różnymi szeregami, sylabami czy grupami głosek. Powodzenia!!!!

      Usuń
  2. Jestem pod wrażeniem pomysłu i chęci, sama prowadzam syna do logopedy i grzecznie czekam w poczekalni a w domu tylko pilnuję dokładnego wymawiania głosek. Laleczek mu nie wytnę ale szczerze podziwiam i gratuluję :))))) Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he... staram się... Zawsze możesz wyciąć auta i garaże... :D

      Usuń
  3. Dla dziewczynki świetna zabawa i nauka, Czy mogłabyś mi przesłać link z tą rozbieranką? Moja córcia Będzie przeszczęśliwa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ze mnie gapa, nie zauważyłam, że można bezpośrednio od Ciebie poprać obrazki:) Pozdrawiam. Asia

      Usuń
  4. That is an extremely smart written article. I will be sure to bookmark it and return to learn extra of your useful information. Thank you for the post. I will certainly return.

    OdpowiedzUsuń