piątek, 5 września 2014

Skuteczne mycie okien

Nie wiem jak wy, ale ja jeszcze takiego sposobu nie znalazłam… Używałam już różnych rzeczy od szmatek ze starych podkoszulków, specjalnych ściereczek co się samą wodą myje, ściereczek z mikrofibry, ręczników papierowych, , różnych płynów i tak i tak na moich oknach nadal są smugi…

Początkowo myślałam, że to wina tłustego silikonu, który Panowie, (którzy robili nam okna) rozpaprali po całych szybach i niczym nie dało się tego zmyć. Obiecywali nam specjalny płyn, ale oczywiście na obiecywaniu się skończyło… Nie pomógł nawet taki środek, który Piotruś z bratem używają w warsztacie do zmywania takich tłustych rzeczy, silikonów w autach…

Ale w sumie pomijając, że są szprosy (które sama sobie wymyśliłam), to okien mam nie wiele do mycia… najważniejsze mieć dobrą i fachową pomoc…

IMG_2697IMG_2704

IMG_2710IMG_2711

IMG_2718IMG_2719

7 komentarzy:

  1. Bardzo mi było trzeba Twego wpisu, bo właśnie siedzę z kawą i podziwiam smugi na wczoraj umytych oknach :) przenosze sie z kawa do ogrodu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I słusznie, pij w spokoju kawusię... ja już też nie chcę patrzeć na te okna... zwłaszcza, że pomocnica, pomaga również w drugą stronę... : ) A to jogurt, a to pieczątka itd. : )

      Usuń
  2. Rozczulająca ta Twoja pomocnica, Kinguś !!! Moja koleżanka mawiała "Jak ci się wydaje, że masz brudne okna, to zasuń zasłony!!! " ... ale to wariatka była, mówię Wam ;-))) hahaha... Miłego tygodnia życzę i buziaki specjalne dla Anielci ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, a ja nie mam zasłon.... he he... dlatego muszę okna myć... : (

      Usuń
  3. Świetny blog i ciekawe pomysły. Dzięki za taką dawkę inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przynajmniej pomocnica jest ;) ja też zasłaniam :) ba! Nawet rolety uszyłam na tę okazję :) spróbuj wodą z octem i ręcznikiem papierowym... Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń