piątek, 8 sierpnia 2014

Remont przedpokoju

Tak, to kolejne miejsce w naszym domu, które jest podczas wiecznego remontu… Jak zwykle nie zrobiłam zdjęcia “przed”. Tak długo i wolno to trwa…

Powiem tylko tyle, że do tej pory nie było tej ścianki z małymi drzwiczkami (za którą jest w chwili obecnej grandziołek, w przyszłości nie będzie tam tych drzwiczek, natomiast powiększona będzie łazienka o to właśnie pomieszczenie. Ale to dopiero jak wygramy w totolotka, lub gdy mój sklepik wreszcie zacznie przynosić zyski, a nie same straty i mój mąż przestanie się biedny zacharowywać na śmierć dla nas – taka dygresja ) była tam tylko paskudna kotara, na podłodze goła wylewka, zakryta początkowo kawałkami linoleum, potem dywanikami. Drzwi były takie stare, nie wiem czy pamiętacie takie białe z duużą szybą i aluminiową klamką komunistyczne… to takie właśnie były… nie było parapetu, tylko pustak do którego wciąż wpadały różne małe rzeczy, kładzione przez nas na nim… he he… no i nie było progu…

A teraz wszystko wygląda tak…

Całość

IMG_2319IMG_2337

IMG_2338

IMG_2320

IMG_2339

IMG_2336

Drewniany parapet

IMG_2323

IMG_2324

IMG_2325

Drewniany próg, stopień do salonu

IMG_2326

IMG_2328

IMG_2340

IMG_2335

I małe stopki…  :  )

IMG_2329

IMG_2330 IMG_2331

I nasza brudna podłoga przy remoncie… Tak strasznie żałuję, że nie zrobiłam zdjęć, gdy Piotruś kładł te płytki…

IMG_2334

9 komentarzy:

  1. ale te płytki są wyjątkowo piękne-jak prawdziwe drewno:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Za każdym razem z zaciekawieniem czytam kolejne posty, co też nowego u Was?! Macie złote ręce, a domek pokazuje to na każdym kroku. Bardzo podobają mi się takie płytki, są świetnym rozwiązaniem tam, gdzie dużo i często się wnosi pod butami :D Do następnego ... posta :D Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne parapety . Z pewnością całość będzie wyglądała rewelacyjnie . Ja jestem właśnie na etapie podejmowania decyzji jakie parapety wybrać . Czy koszt takich drewnianych jest bardzo wysoki ? Z jakiego drewna są Twoje . Wyglądają rewelacyjnie ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze... jaki koszt nie mam pojęcia... drewniane foszty na parapety - zdobyczne, robocizna - mój mąż... lakier bezbarwny matowy, nawet nie wiem ile... : ) A jakie drewno..? chyba dąb...

      Usuń
  4. Co do płytek... w ogóle miały być kompletnie inne... Ja zawsze się wzbraniałam przed płytkami drewnopodobnymi... Powiedziałam kategorycznie, NIE... Kojarzyły mi się zawsze z czymś kiczowatym, że to zawsze jednak płytka będzie, a nie drewno... ja chciałam kamienne płyteczki w jasnym szarym kolorze, ale żeby to był naturalny kamień, a nie wyglancowane płytki... i to najlepiej takie małe 15 na 15 ..... ale jak pojechaliśmy poszukać takich... zobaczyliśmy te płytki i oboje stwierdziliśmy: "TE" i tak zostało....

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne płytki :) byłam przekonana, że to drewno :) udanego remontu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... Wiele osób w pierwszym momencie tak myśli, do póki nie zauważą fugi... : )

      Usuń
  6. ... ileż ciepła w tym Waszym gniazdku ...
    Pozdrowionka ...

    OdpowiedzUsuń