czwartek, 21 sierpnia 2014

Detale, które lubię…

Tak, dziś chciałam wam pokazać małe szczególiki, które uwielbiam w swoim domku… jednym z nich jest karnisz. Staaaary karnisz przywieziony ze starego mieszkania teściowej… W sumie są dwa, drugi wisi w kuchni. Przydałby się jeszcze jeden, na drugie okno w salonie. Piotruś go oczywiście odczyścił na glanc, ale już się troszkę spatynował i nabrał z powrotem swojego uroku…

No i prababcine, szydełkowe zazdrostki, firanki, firaneczki… mam ich sporo… niedawno moja babcia wygrzebała je z przepastnych głębin swoich zakamarków i podarowała je mnie… Kilka mam od teściowej i mojej cioci, które znów wygrzebują takie cacuszka na ciuchach…

IMG_2604

IMG_2602

IMG_2606

IMG_2598IMG_2607

IMG_2611IMG_2613

10 komentarzy:

  1. My to chyba mamy bardzo podobne gusty :-) No bo co do Ciebie zaglądnę, to wszystko mi się podoba. A w takich firaneczkach-zazdrostkach to jestem zakochana i jak byłam w ciąży to takie właśnie robiłam na szydełku. Kiedyś pokażę na blogu. Pięknie u Ciebie wygląda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podglądając Twój blog, to myślę, że masz rację... i mamy dzieci w tym samym wieku.... : )

      Usuń
  2. ja właśnie jestem na etapie dziergania takich różności,,,,zawsze o takich marzyłam...postanowiłam więc spełnić swoje zachciewajki...i nauczyć się je dziergać:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ty, to w ogóle masz talenty, meble, tabliczki, PODŁOGI !!! Dzierganie pewnie też cudnie ci wychodzi... pokazuj na blogu... bo nie widziałam jeszcze... a podglądam Cię już od baardzo dawna...

      Usuń
  3. Piękne te karnisze, a i to co na nich nie dość, że piękne to w takiej oprawie prezentuje się zjawiskowo! Nasz kartongips chyba by sam się ugiął pod naciskiem ttakich dobrodziejstw :) dlatego tym bardziej się zachwycam Waszym domkiem! Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Piotruś dziś maluje belki na poddaszu i stwierdził, że za 15 lat nam się ta chałpka rozleci... wszędzie robaki nam chroboczą....

      Usuń
  4. Cudnie u Was! I w ogrodzie, i w domu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń