poniedziałek, 28 lipca 2014

Remont w ogrodzie–Wymiana słupów energetycznych, dzień 4 (18,07,2014 )

Przed południem przyjechali Panowie zawieszać nowy, gruby, bezpieczny kabel… Piotruś przyjechał z pracy, żeby ich trochę przypilnować, ale nie miał za dużo czasu. Ja i Anielcia pojechałyśmy potem z nim, bo miałam trochę załatwień…

Gdy odjeżdżaliśmy działeczkę zostawiliśmy w takim stanie…

IMG_1589

IMG_1590

IMG_1595IMG_1600

IMG_1601

A co zastaliśmy po powrocie ? Ja się przeraziłam… Szkoda, że nie mam zdjęć jak to wyglądało wcześniej… Wycięli dwa duuuuże dęby, zcięli o połowę śliwkę i ten świerk który jeszcze stoi też miał iść do wycięcia… Faceci po prostu troszkę się rypnęli… Jeszcze cały bajzel nam do sprzątnięcia zostawili…

IMG_1620IMG_1622

IMG_1623IMG_1624

IMG_1625

I dziura nam się zrobiła… Początkowo byłam wściekła… naprawdę wściekła, bo jeden duży dąb i ten świerk wcale nie musiały być wycięte… ale reszta następnym razem…

2 komentarze:

  1. Szkoda drzew, zwłaszcza jeśli zdrowe... ale może będą z tego jakieś plusy? choćby więcej światła...
    Ps. Koty i myszy na wakacjach nieustannie w użyciu, tak więc bardzo jeszcze raz dziękujemy! Życzymy jak najmniej silnych wrażeń... te właściwe przecież przyjdą niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie dokładnie z takiego samego założenia wyszłam... Początkowo byłam przerażona jak zobaczyłam to pobojowisko... ale teraz myślę, że ja bym się nigdy na to nie zdecydowała, a tak... Panowie wycięli, borówki i jabłonki mają więcej światła... miejsce na maliny się zrobiło... a pod liniami posadzi się jakieś niższe krzewy, może coś kwitnącego.. żeby ładnie było...

      Co do gry, bardzo się cieszę... Do sklepiku sprowadziłam takie produkty, które mnie się bardzo podobają i uważam je za wartościowe... tak bym chciała, żeby klienci to doceniali tak, jak Wy.... i by towar naprawdę sprawdzał się w praktyce... : )

      Co do wrażeń i tak mam ich zbyt, zbyt nadto... chyba się tego nie ustrzegę... mam tylko nadzieję i proszę o to Boga, żeby kolejne były tylko pozytywne.... : )

      Usuń