wtorek, 15 lipca 2014

Ogród, kwiaty… i nie tylko… ( 20.06.2014 )

Leśne poziomeczki

_MG_0304.CR2_MG_0305.CR2

_MG_0306.CR2

Resztki moich Ostróżek, zamiast się rozrastać, to prawie wyginęły…

_MG_0310.CR2

_MG_0311.CR2

A to po prawej to storczyk…

_MG_0309.CR2_MG_0296.CR2

Trzykrotka

_MG_0314.CR2

Tawułka Arendsa

_MG_0312.CR2_MG_0313.CR2

Wiesiołek, który rośnie mi już wszędzie, musze go ukrócić, bo straszny bajzel wprowadza…

_MG_0315.CR2

_MG_0316.CR2

Firletka, której bardzo nie lubiłam, a teraz bardzo lubię, świetnie komponuje się z trawami…

_MG_0319.CR2

Jaśmin

4 komentarze:

  1. Zjadłabym taką leśną poziomkę i to nie jedną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My korzystamy jak szybko się da, bo jak dziś rano ja nie zerwę, to po południu ślimaki zezreją....

      Usuń
  2. Kingo, a może Twoje ostróżki się same wysieją... moje właśnie tak robią !!! W tym roku zakwitły bardzo wcześnie i już mają zasuszone nasiona... Teraz je przytnę i poczekam, aż na wiosnę (następną) wypuszczą kolejne rozety liści i ponownie zakwitną, Mam wszystkie kolory niebieskiego i białą... właśnie poluję na różową;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No taką mam nadzieję, że może jeszcze odbiją jakimś cudem, w tym roku z pewnością się nie wysieją bo nawet kwiatów nie miały... może je przesadzę w jakieś lepsze miejsce, z dobrą ziemią na jesieni... a z drugiej strony, boję się je ruszać... ja miałam dwa kolory niebieskiego, ale podobają mi się wszystkie...

      Usuń