poniedziałek, 7 lipca 2014

Ogród 07.04.2014

“Kwiecień plecień, bo przeplata….”

3 komentarze:

  1. Wszystko ładnie rośnie i rozkwita... i lubczyk i rabarbar... warzywnik będziesz miała wszechstronny !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak po cichu i w tajemnicy, że ślicznie wszystko tu wygląda na zdjęciach ale chyba dla porównania powinnam zrobić zdjęcia teraz... Przetrwał tylko rabarbar... i groszek, resztę wszystko doszczętnie zjadły ślimaki... Wszystko i to w ciągu dwóch nocy... marchewkę i pietruszkę dosiewałam, nawet nie wzeszły... : ( Bardzo mi przykro z tego powodu... Nawet mimo sypania niestety chemii na ślimaki... (czego nie jestem zwolennikiem) nie dało się nic uratować... w tym roku jest ich zatrzęsienie u mnie...

      Usuń
  2. No i właśnie tu się zgodzę... ponoć ślimaków jest niewiarygodna ilość. Mój szwagier za jedno popołudnie "zebrał" 148 szt. ( nie dopytywałam się co z nimi uczynił! hahaha...) I nie tylko w twoim warzywniku sieją takie spustoszenie;-((( U mnie AŻ tylu nie ma !!!

    OdpowiedzUsuń