piątek, 24 sierpnia 2012

Potoczek

Tyle razy wam pisałam o potoczku, czas go wreszcie przedstawić.... W tej chwili wygląda jakby ktoś nasikał, przez te susze. Troszkę ciężko go widać, bo wszystko zasłaniają krzaczki, a dodatkowo słonko bardzo mocno świeciło. Wiem, że wszystko w rzeczywistości wygląda inaczej niż na zdjęciach, ale nie mam jak go inaczej wam pokazać.

Od wejścia w stronę stodółki

Strumyczek

Kawałek przed stodółką

I z bliższa

Za, czy może raczej obok stodółki

Nasz Dąbek za stodółką

I jeszcze raz Dąb, w głębi prawie nie widoczny potoczek

Stare i przyszłe wejście za stodołę i nad potoczek

I zakole za stodołą, z lewej wielgachny Dąb

I kawałek strumyczka z Dębem w tyle

 Sam Dąb, szkoda że nie widać jego ogromu

I Dąb od drugiej strony, zaraz za nim stoi stodoła, której tu praktycznie nie widać.

I dalsza część za Dębem

I dalej...

...

Naturalne zapory

A to nasza Olbrzymia Lipa, a w głębi potoczek wypływa z naszej działki.

Lipka



...

I Lipka z drugiej strony, w tym miejscu zaraz za potoczkiem mamy sąsiadów, ale dzięki krzaczkom prawie ich nie widać.

I jak wam się podoba? Mam w przyszłych planach, kiedyś ten teren uporządkować, ale na razie ze względów czasowych jest to nie możliwe. Mam tylko nadzieję, że nie wyobrażaliście sobie rzeki, zamiast tego co wam pokazałam... 

2 komentarze:

  1. Przepięknie! mieszkasz w bajkowym miejscu:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne otoczenie! Kocham las :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń