poniedziałek, 11 czerwca 2012

Kawałki ogrodu (23.05.2012)

Ostatnio mało piszę, ale to dlatego, że ogród a przede wszystkim to małe i wielkie szczęście na zdjęciu pochłania całą moja energię.... teraz trochę pada, maleństwo śpi, więc postanowiłam podzielić się z wami okruchami mojego ogrodu i Anielki...



Rosną kwiaty i rośnie nasza pociecha, niestety ta rabata będzie likwidowana, na jej miejscu powstanie mały tarasik, ale nic się nie zmarnuje... Już powstała nowa rabatka z roślin wysadzonych i wokół tarasiku na pewno również będzie kolorowo...



A tak moje szczęście śpi gdy tylko jest ładna pogoda... choć my wyznajemy, że każda pogoda jest dobra na spacer, to tylko kwestia ubioru...

2 komentarze:

  1. Zdjecia sa przepiekne !
    Musisz czuc sie wspaniale , ze w takim pieknym miejscu dziecko wychowujesz !
    Usciski -Ag

    OdpowiedzUsuń
  2. To fakt... okolica i mój ogród sprzyja dziecięciu...

    OdpowiedzUsuń