poniedziałek, 20 czerwca 2011

Spacer po ogrodzie

Zrobiło się deszczowo, więc aby dodać sobie otuchy, że słoneczne dni jeszcze przed nami, a deszcz przecież jest potrzebny roślinkom, wrzucam kilka zdjęć z mojego słonecznego jeszcze ogrodu...


kwaśne poziomeczki, świetne do galaretki owocowej




ratowany agrest, będzie miał w tym roku, całe cztery owocki, zawsze coś...

jaśminowiec



chatka w ciągłym remoncie

nasza działeczka

moje brzoskwinki, które myślałam, że nie przeżyją, a póki co są piękne, tfu tfu odpukać...

wilec, albo jak kto woli powój




nasza kładeczka i róża

ciemne zakątki mojego ogrodu

powojnik

9 komentarzy:

  1. przepiękny masz ogród. Pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie!
    Działeczka czy działa? :DDDDD
    bez ogrodzenia - super!!!!
    I parzydło już u Ciebie kwitnie! A u mnie jeszcze trochę. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny ten Twój ogród, domek w remoncie też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny ogród,przepiękne miejsce .Cieszymy się że trafiliśmy na Twój blog.Pozwól że pozostaniemy tu aby zerkać i czerpać natchnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest Wasz domek zyczę wam, aby was wiele szczescia w nim spotkało. Prosze pisz pisz i prosze o wiecej zdjęc

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wam za te komentarze, życzenia, mam nadzieję że nie wpadnę w smozachwyt... Zwłaszcza, że podziw należy się przede wszystkim poprzedniej właścicielce...

    To ona doprowadziła ogród do takiego stanu... ja go pomalutku porządkuję i utrzymuję dopiero od dwóch lat, ale te wielkie drzewa, a przynajmniej większość ona sadziła...

    Mimo to, ja wciąż dokładam starań, aby był piękniejszy i piękniejszy, a remonty domku, to w sumie całość robota mojego męża i osób nam przychylnych...

    Zaglądajcie, podglądajcie inspirujcie się... to napędza mnie do dalszych działań i starań... za co wam szczerze dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołączamy swoje zachwyty. Ogród cudowny, bo taki właśnie od niechcenia, niby dziki, niby przypadkowo coś się płoży, coś kwitnie, coś pnie ku górze.

    Bomba!

    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  8. a jaka jest historia waszego domku? jak staliście się jego posiadaczami?

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko nie nazywaj tego CUDU dzialeczka !!! Jak u Ciebie jest zielono, soczyscie i PIEKNIE !!! Amoze zyjesz w raju ???

    OdpowiedzUsuń